9 listopada 2016

Nyhavn, Kopenhaga

Kanał portowy  Nyhavn to jedna z najbardziej znanych atrakcji Kopenhagi. Stare kolorowe kamienice, w których znajdują się sklepy i restauracje, tłumy spacerujących turystów, ogromna ilość barek, jachtów, kutrów oraz wycieczkowe tramwaje wodne tworzą niezwykły klimat tego miejsca.
Jeśli będziecie w Kopenhadze odwiedźcie to miejsce, nie będziecie rozczarowani. Ja się nie zawiodłam.
Zdjęcia, które zamieszczam są trochę mroczne, ale pogoda tego dnia była pochmurna i kapryśna. Zawsze szukam słońca, bo tu gdzie mieszkam nie ma go w ogóle, ale tym razem nie narzekałam, bo dzięki tym chmurom Nyhavn wydało mi się bardzo magiczne.

















29 komentarzy:

  1. Mimo tych chmur mnóstwo ludzi ;), kolory kamienic świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopenhaga jest piękna i bardzo kolorowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Hello Marzena,
    A great report with wonderful pictures.
    Very nice with all those boats.

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thank You very much. Warm regards :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie mroczności, chmury pięknie Ci pozowały :) Te pierwsze dwa zdjęcia są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu. Uwielbiam chmury :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  5. Fotki cudne ;) Aż by się chciało tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę Ci wyprawy do Kopenhagi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. te chmurki czarne dodają klimatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Słyszałam, że Kopenhaga jest niezwykle urokliwa, a Twoje zdjecia tylko to potwierdzają Marzenko.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopenhaga ma niesamowity urok i klimat. Dziękuję Marysiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. piękne kamienice, w pięknej chmurowej oprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zdjęcia mają niezwykły klimat.
    Znalazłam już stronę, której szukałam...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Spacerowałam tą uroczą uliczką z kolorowym domami. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Podoba mi się zdjęcie z perspektywy kanału, z widokiem na jego nabrzeże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za taką "wygaszoną" kolorystyką zdjęć, ale w tym przypadku wyjątkowo mi to pasuje do Kopenhagi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna Kopenhaga i Twój talent fotografa gwarantują prawdziwe estetyczne doznania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Janusz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Zastanawiam się czy Kopenhaga jest tak piękna, czy to zasługa Twoich fantastycznych zdjęć. Może jedno i drugie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń