13 grudnia 2016

Owoc granatu




















38 komentarzy:

  1. Zdjęcia są wspaniałe, a i owoc smakowity. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Bardzo fotogeniczny obiekt :)

      Usuń
  2. Wspaniałe kadry. Piękne kolory i kadrowanie. Dziękuję za komentarz na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zapachniało latem! <3 Takich drzew z owocem granatu jeszcze nie widziałam :) Marzenka, dzięki Twoim zdj aż chce się już odliczać dni do lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upolowałam je na Krecie. Takie zaniedbane drzewo niedaleko hotelu, ale owoce cudne. Teraz marzę o srebrnej zawieszce. Lato to mój stan umysłu ;)
      Pozdrawiam Cię Kochana :)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia. Aż lato się przypomina :) a na owoc narobiłaś ogromną ochotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Sok jest bardzo smaczny, oczywiście wyciśnięty w domu. Ja użyłam zwykłej plastikowej wyciskarki do soków :)

      Usuń
  5. Hello Marzena,
    Nice pictures of these pomegranates.
    Great to see them so ripe on the tree.
    I love them so much. We bold them on the market.

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Marco for your comments :)
      Warm regards :)

      Usuń
  6. granat w trzech aktach, sama nie wiem którą wybrać, wszystkie smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Pierwsze zdjęcie mnie pochłonęło, moje klimaty :)
    Nigdy nie widziałam takich pękających granatów na drzewie, fajne :))
    Napiłabym się tego soku, taki piękny, czerwony... Pestek nie lubię, są twarde, ale sok to ambrozja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo zachwyciły te owoce, może dlatego, że nie mamy ich w Polsce? W sklepach są zawsze czerwone granaty, ale chyba są różne odmiany. Mogłabym je wszystkie wykupić tak mi się podobają. Pestek też nie lubię, ale sok jest bardzo dobry i ma bardzo dużo właściwości. Użyłam zwykłej plastikowej wyciskarki do soków, bo w soki w sklepach to ja nie wierzę.
      Pozdrawia Cię Kasiu serdecznie :)

      Usuń
  8. Na początku myślałam, że to jabłka. Takie nasze swojskie. Dopiero gdy się przypatrzyłam, dostrzegłam pękające granaty. Lubię granaty, kiedyś poczyniłam jednego z filcu, ktoś kto go otrzymał ode mnie napełnij je granatami w kamieniu.
    Nie mogę namierzyć gdzie mieszkasz, jednak nie przepadam za deszczem, tym bardziej ciągłym.
    Słoneczne pozdrówki, bo właśnie minęły piękne słoneczne dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny :) Mieszkam w Anglii i jej najbardziej a zarazem najpiękniejszej części Cumbria. Tu deszcz może padać codziennie a lato w tym roku było najzimniejszym jakiego doświadczyłam. Kiedyś padało przez 9 m-cy każdego dnia. Powodzie i depresja murowane. Dlatego oszczędzam i uciekam na południe Europy, żeby poczuć słońce.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. ojeju ale fajnie mieszkać tam gdzie rosną granaty:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i apetyczne zdjęcia Marzenko.
    Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pozdrawiam Cię bardzo gorąco :)

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia granatu - to bardzo fajny owoc do fotografii ! Jezt niezwykle wdzieczny temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mogłabym go fotografować bez limitu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Cóż za porcja wysmakowanych kadrów, Twoja wyobraźnia artystyczna jest nieograniczona :)
    Na jednym zdjęciu granat wygląda jak bombka, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu za piękne słowa :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  13. Przepięknie, chociaż za samym granatem nie przepadam, lubie jak wisza na gałęziach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podobnie jak ja. Wolę granat na drzewie :)

      Usuń
  14. Wow, dzięki tym zdjęciom mogłem odbyć rajską podróży ^^ Uwielbiam granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Janusz i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. cudne...zakochałam się w Twoich dziełach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, miło mi słyszeć takie słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia granatów i te tacy, świetne masz dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Czasem udaje mi się coś wygrzebać w starociach :)

      Usuń