7 kwietnia 2017

Kolejna wiosna

Kolejna wiosna nastała. Wydaje mi się, że trochę za wcześnie, ale bardzo mi się to podoba. Nie pada deszcz, świeci słońce, jest pięknie. Zaczynam się bardzo do tego stanu przyzwyczajać.
A jak u Was? Cieszycie się już wiosną?

Czy znacie może jakieś sposoby, żeby przestać jeść słodycze? Jeśli tak, podzielcie się ze mną. Z góry dziękuję.
Lody i ciasteczka są przez mnie kupione, ale kto wie, może niedługo wezmę się za "produkcję" słodyczy, które tak uwielbiam :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)


























18 komentarzy:

  1. Nie wiem jak przestać jeść słodycze ale jakbym się dowiedziała to bym była szczęściara 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem udaje mi się nie jeść słodyczy. Wszystko działa według zasady im mniej jem, tym mniej ich potrzebuję. Niestety po kilku tygodniach wracam do mojego nałogu i kilogramów :)

      Usuń
    2. no niestety mam to samo, jakoś latem mi ciut lepiej idzie, kiedyś próbowałam chrom, ale na mnie zupełnie nie działa:(

      Usuń
  2. Zdjęcia miodzio :))) Zwłaszcza te ze słoikiem ciasteczek... Ja nie wiem, bo słodycze lubię, ale staram się zamieniać pewne składniki na te bardziej zdrowsze, np zwykły cukier ograniczam lub zastępuję brązowym lub miodem - to jeśli przyrządzam sama jakieś słodkości.
    Wiosna u Ciebie już przepiękna, u mnie również jest taka, ale w tym roku tego nie czuję tak jak kiedyś, jak zawsze...
    Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta :) U mnie wiosna jest wyjątkowo wcześnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hello Marzena,
    Very nice pictures. Wonderful the blossom Flowers.
    Nice to see how you have the delicious ice cream in your photos. Very funny!!

    Best regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thnak You for visiting my blog and your comment:)

      Usuń
  4. Marzenko, Twoje zdjęcia to zawsze poezja smaku :)
    Ja też cieszę się już wiosną ale u mnie to dopiero bardzo nieśmiały początek. Na drzewach ledwo co malutkie listki i pączuszki, jak co roku zresztą, gdy u innych kwiaty z drzew opadną u mnie dopiero rozkwitają, co ma też swoje plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo :) Tu wiosna zaczyna się nawet pod koniec stycznia, a teraz mamy taką już prawdziwą. Za to zimy nie ma w ogóle.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zawsze jak coś piekę, tak się nawącham wypieków, że później nie mam już ochoty jeść, za to luby może bez problemu zjeść całą blaszkę ciasta. To jet mój mały sposób na ograniczenie słodkości :)
    Marzenko wiosna w takim wydaniu jest piękna! Również korzystam z spacerów z aparatem teraz, póki drzewa kwitną i robi się zielono, jak dla mnie najpiękniejsza pora wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marcelina :)
      Ja nie piekę, więc może dlatego tak wcinam słodycze :)Zazdroszczę Ci tych wypieków i talentu kulinarnego.
      Pozdrawiam Cię bardzo wiosennie :)

      Usuń
  6. Dobrą metodą jest sprawdzenie sobie cukru w ciągu dnia. Bardzo często jest powyżej bądź na granicy normy :P IJa zastąpiłam słodyczne sałatkami i surówkami i owocami, w których jest dużo zdrowszy cukier. Wydaje mi się, że to jest dobra pora na wiosnę :) W tym roku nawet jest chłodniejsza niż w którymś tam, kiedy po zimie zaraz zrobiło się lato.
    Powymądrzałam się :P to zostawiam pozdrowienia :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona tym jak szybko wiosna nastała w tym roku. Mogę nie jeść słodyczy i wtedy ich nie potrzebuję, niestety potem wracam do swoich zwyczajów. Też staram się jeść owoce zamiast słodyczy.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Jakie to wszystko piękne :). Też uwielbiam słodycze ;). Cudowne, klimatyczne i niebanalne kadry, każdym można się zachwycić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za piękny komentarz i odwiedziny ma moim blogu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. piękne, delikatne oblicze wiosny :)
    nie mam problemu ze słodyczami, są za słodkie po prostu :> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jesteś Szczęściarą! Niektórzy tak mają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia ;)
    bardzo podoba mi się twój blog więc obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń